Wednesday, December 22, 2010

Snezni pokrivac



Ni sneg me nije sprecio da obucem ovu teget 'skolsku' suknjicu kada sam napokon smislila kako mogu da je iskombinujem. Nosila sam je svega dva puta iako je imam vec nekoliko godina.....bila je to jedna od onih impulsivnih kupovina, ja sam morala da je imam po svaku cenu, a kasnije se ispostavilo da teget i nije bas tako lako kombinovati, a da suknja i ne stoji bas onako dobro kako sam ja zamislila....
Na zadjoj slici moja preslatka sugradjanka Ana. Dugo sam ja nju posmatrala i divila se njenim odevnim kombinacijama. I tako sam na jednoj zurkici odlucila da joj pridjem i zamolim je da stane pred objektiv......sramila se ona , a i ja takodje.....
ali obecala je da ce i sledeci put pristati da je slikam...tako da se unapred radujem sto cu moci da vam pokazem kako je ova cura kreativna...

LOOK-dzemper_no name, kosulja_mamina, kapica_no name, naocare_mamine iz mladjih dana, suknja_todor, carapice_no name, cizme_skechers, torbica_avon



7 comments:

  1. Super su slicice, i kombinacije!

    ReplyDelete
  2. Savršeno! :)
    http://fashiondreamsandthings.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Kombinacija mi je sjajna pogotovo tasna i dzemper, ali jako bih volela da vidim slike vece velicine!:)
    Ovakve kombinacije ne treba kriti:)
    Veliki pozdrav!

    ReplyDelete
  4. Pravi si slatkiš! Pratim i savetujem veče slike, da jos vishe uzivamo! cmoka!

    ReplyDelete
  5. hvala vam cure, sto se saveta tice za vece slicice..bice sledeceg puta..jos mi neke sitnice nisu jasne oko uredjivanja, ali polako ulazim u fazon.. :))
    presrecna sto napokon imam svoj blogic i sto cemo se druziti.. :*

    ReplyDelete
  6. Love the look!

    Lovely blog!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete