Wednesday, February 9, 2011

Crveno volim te crveno!!!

Ovi suncani dani me tako uveseljavaju...kao i sve vas pretpostavljam...juce je bio pravi prolecni dan....pa sam se osmelila da obucem nesto krace i nesto manje odece.....jos uvek na mene uticu cudni pogledi prolaznika.....pa se trudim da biram mesta gde ih ima sto manje....koja je vasa preporuka za oslobadjanje od onog cudnog osecaja u stomaku pred fotkanje?
P.S. primecujem da se sve vise blogerki odlucuje na 'apstinenciju od kupovine' ....ali zaaaastoooo...nemam pojma...to je zaista veliki poduhvat i obecanje koje ja nikada ne bi mogla da dam ni ispunim :)
LOOK-sorc, bluza, torbica-No Name, unihop-Gerbi, cizme-Skechers, bolero-DIY, bros-Luna, naocare, kais-Vintage












17 comments:

  1. tnx mariona....your blog is fantastic too :)

    ReplyDelete
  2. Bok. Evo da vam javim da je pokrenuta stranica na kojoj će biti samo dobre vijesti :)Ako vam se sviđa inicijativa, slobodno posjetite:
    http://dobra-vijest.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. i love that colour! great blog! :)

    ReplyDelete
  4. Pre svega hvala za komentar na mom blogu, a zatim i za link na blog listi. :)))

    Super ti je blog, samo tako nastavi. :)

    Pretim te. ;)

    ReplyDelete
  5. -Magda thank you so much....
    -tnx Carola e Chiara ...we follow each other.. :)

    ReplyDelete
  6. hvala Cipelice...to mi puno znaci....pratimo se onda :)

    ReplyDelete
  7. super je bros! i ja volim crvenu, ali ipak kao jedan komad, tako vise dodje do izrazaja! :) sto se tice slikanja, navici ces se, meni je bilo neprijatno i kad bih bila sama sa drugaricom, sada mogu da se slikam bilo gde, ne marim vise, jednostavno se iskljucim! :)

    ReplyDelete
  8. Da kopiram Cipelicu: Pre svega hvala za komentar na mom blogu, a zatim i za link na blog listi. :)))
    Super je look, i ja obozavamm crvenu, svidja mi se DIY bolero, i bros je jako interesantan!

    ReplyDelete
  9. prelepo...:))
    ove tvoje tufnice me osvojile..:D
    A crveno ♥
    Ma briga te sto te cudno gledaju ti uzivas u tome i sve dok je tako briga te..:D
    pratim..:D
    ides na moju blog listu♥

    www.svatkitza.blogspot.com
    poseti..prati..komentarisi♥

    ReplyDelete
  10. hvalaaaaaaaaaa vanjuska, stasha,
    jovana, svatkice, daso........divne ste....hvala puno na savetima.....

    ReplyDelete
  11. colorblocks of red are so perfect for spring. i love how much red you have going on here!

    xxx

    ReplyDelete
  12. tnx amandamarie and the divinitus :)

    ReplyDelete