Monday, March 28, 2011

o Kaci vam nisam pricala :)


Katarina Djordjevic - ona je studentkinja Fakulteta politickih nauka, u slobodno vreme se bavi pevanjem, (i to kako peva :) ja sam mozda pristrasna zato sto je moja drugarica....ali ako nekada naletite na nju u nekom prestonickom klubu, verujte mi necete se pokajati ako ostanete da je poslusate.....voli modu i uvek ima neki originalan koma odece ili nakita koji me odusevi....ja sam izabrala ove njene fotkice da vam je predstavim..


P.S.  stigle su mi Marinine mindjusice, preslatke su....Hvala Marina :)

 i moje nove miljenice, dugo ocekivane i trazene- videcete ih u nekom buducem postu...













4 comments:

  1. drago mi je da su stiglee... ;))))
    cmok!

    ReplyDelete
  2. hej...tu su mindjusise... ;) drugarica ima super kombinacije i fotke! ;) uzivaj u novim cipelicama, jedva cekamo outfit post! :)

    ReplyDelete