Sunday, July 10, 2011

Question mark

Posle jos jedne duge pauze ,evo me ponovo.....grozno mi je sto nikako nisam nalazila vremena ali sam imala dosta obaveza koje sam napokon resila. Divna vest je da sam diplomirala i da sada slobodno mogu da uzivam u ovom divnom letu i druzenju sa vama.. slicice su nastale tokom jedne opustene setnje sa mojom dragom drugaricom Janjom, koja se prilicno zabavila slikajuci me i birajuci lokacije za fotkanje.....inace farmerice su  DIY i ceo proces izbeljivanja mozete naci ovde,takodje sam ideju za patike videla od divne Barbare sa bloga 1,2,3..sTyLe, naravno ona to bolje radi ali posto ja ne mogu bas tako lako da dobijem njene patikice, odlucila sam da nesto slicno  uradim sama...slicice njenih patikica mozete videti ovde
LOOK: majice,tregeri-no name; dzins- DIY Hugo Boss; patike- DIY vintage;















4 comments:

  1. Hii!, thanks for ur comment, I follow you! I hope u do the same, xoxoxox.

    ReplyDelete
  2. Cool shirt!!:D Really like it!!:D

    Thanks for your lovely comment:D Hope you're gonna stop by soon again:D

    Have a great start into the new week!!:D

    xxx

    ReplyDelete