Sunday, May 27, 2012

Girly things...


Evo i jednog malo drugačijeg posta, u kojem vam želim predstaviti Dragu Rajović mladu i veoma talentovanu dizajnerku koja je prepoznatljiva po izradi  unikatnog nakita od bisera, kristala, poludragog kamenja, čipke....
U ponudi možete naći predivne rajfove, broševe, narukvice, minđuše i ogrlice koje odišu romantikom i elegancijom i mogu upotpuniti svaku vašu odevnu kombinaciju. Prednost Draginog rada jeste u tome što u dogovoru sa njom možete naručiti  poseban detalj za vaše venčanje, maturu ili neku drugu specijalnu priliku. Posetite njenu radnju koja se nalazi na prvom spratu Ušce šoping centra i obradujte sebe ili nekog bliskog unikatnim detaljem. Mozete takodje posetiti i njen sajt, facebook profil i stranicu.


















15 comments:

  1. Ovo je prelepo. gde se moze kupiti?

    ReplyDelete
  2. Sjajan je nakit,bas lepo izgleda. :)

    ReplyDelete
  3. Gledala vec, predivno, prva fotka <3

    ReplyDelete
  4. Rajf sa druge slike je predivan!

    ReplyDelete
  5. Ja ludim za ovim ukrasima za kosu:)
    Šešir je predivan!

    ReplyDelete
  6. Ja sam danas takodjer predstavila jednu kreatorku nakita na svom blogu :):) Ovo je divno, svaki komad je prelijep!

    ReplyDelete
  7. predivan nakin, bas mi se svidja :)

    ReplyDelete
  8. Prelepi si mi ama baš svi ukrasi za kosu :)

    ReplyDelete
  9. Divni komadi zaista, ove poslenje mindje su savrsene! :)

    ReplyDelete
  10. Love your "girly things"! I used to wear my jean jacket covered in vintage brooches - it weighed a ton and I took them off ...

    Very nice blog!

    http://www.inherentstylela.com/

    ReplyDelete
  11. Mnogo mi se sviđaju ovi detalji, posebno rajf od bisera! Presladak je, baš kao nešto što bi mi dobro došlo. :D
    Velike pohvale za tvoj stil, poslednji outfit je predivan! :*
    Pratim te. :D

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    ReplyDelete